Inițiative de bună guvernare în comunități multietnice |
Misiune posibilă – șanse egale în alegerea carierei Proiectul constă în organizarea unei tabere de o săptămână la Școala de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan" pentru 49 de tineri aparținând minorităților naționale. De asemenea, se va realiza o campanie de informare în școli privind oportunitățile de carieră în cadrul Poliției Române. Misiune posibilă – campanie de informare privind cariera de polițist pentru tinerii aparținând minorităților etnice Campania de informare își propune să încurajeze tinerii aparținând minorităților etnice să opteze pentru o carieră în poliție. Drepturile minorităților în practică Program încheiat Proiectul a urmărit monitorizarea și susținerea măsurilor luate de autoritățile române pentru a răspunde recomandărilor făcute de UE cu privire la situația minorităților. Monitorizarea activității parlamentare a reprezentanților minorităților naționale Program încheiat Scopul proiectului este de a contribui la construcția democratică a României prin creșterea eficienței reprezentării minorităților naționale în Parlament. Prevenirea și gestionarea conflictelor la nivelul comunităților multiculturale – stagii de pregătire pentru subofițerii de poliție Programul urmărește prevenirea conflictelor la nivelul comunităților multiculturale. Activitățile includ stagii de pregătire adresate subofițerilor din cadrul Inspectoratului General al Poliției și elevilor de la Școala de Subofițeri de Poliție Vasile Lascăr din Câmpina care activează sau vor activa în comunități multiculturale, precum și o serie de întâlniri la nivelul comunităților locale între poliție, reprezentanții autorităților publice și cetățeni. Administrație publică locală în comunități multietnice Program încheiat Proiectul are ca scop facilitarea aplicării noii Legi a Administrației Publice, care reglementează folosirea în administrația publică a limbii minorităților etnice, pentru asigurarea accesului și participării egale la viața publică a indivizilor aparținând minorităților etnice. |
© CRDE 2002 |