Achiziție de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou, tonere - ATRIBUITĂ |
||
Fundația CRDE anunță efectuarea achiziției publice de livrarea de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou, tonere în cadrul proiectului „Sprijin pentru dezvoltarea economiei sociale în comunități multietnice din Regiunile de Dezvoltare Nord-Vest și Centru din România”, ID nr. POSDRU/84/6.1/S/57485.
|
Manager de proiect: Gábor Ádám Perioada de desfășurare: iunie 2010 – mai 2013 Acoperirea geografică: Regiunea Centru și Regiunea Nord-Vest Co-finanțator: Uniunea Europeană, Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Partener: Departamentul pentru Relații Interetnice |
|
Denumirea contractului de achiziție: contract de furnizare – achiziția de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou Data publicării: 20.08.2010 Termen de depunere a ofertelor: 26.08.2010 Stadiu: atribuită Documente: Anunț Documentația pentru ofertanți Formularul A Formularul B Formularul de ofertă Formularul de informații generale Scrisoarea de înaintare Declarația privind principalele prestări servicii Rezultat: Procesul verbal de atribuire Anunțul de atribuire Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni! |
© CRDE 2002 |